Přeskočit na obsah
Úvod » Office manažer

Office manažer/ka

Koordinace. Přehled. Pohoda v kanceláři.
Hledáme člověka, který zvládne udržet pořádek ve věcech, lidech i e-mailech. Někdo, kdo umí samostatně jednat, dotahuje věci do konce a ví, že úsměv někdy vyřeší víc než tabulka v Excelu.

Co budeš dělat?

  • Zajišťovat plynulý chod kanceláře a backoffice.
  • Komunikovat s dodavateli, úřady, poštou, kurýry, správou budovy…
  • Objednávat kancelářské a provozní potřeby
  • Spravovat docházku, podklady pro účetní, drobnou administrativu
  • Organizovat schůzky, porady, drobné eventy
  • Pomáhat týmu se zajištěním agendy (např. cest, dokumentů, podkladů)
  • Podílet se na firemní kultuře – udržovat pohodové prostředí

Společnost: UnderTone s.r.o.
Lokalita: Brno
Odměna: od 150 Kč/h

Možnosti úvazku: ŽL (OSVČ), DPP, DPČ
Benefity: firemní akce, sleva na firemní výrobky/služby, školení, oblečení, příspěvek na dopravu, firemní neomezený tarif
Požadované vzdělání: středoškolské s maturitou
Požadované jazyky: čeština
Řidičské oprávnění: sk. B

Co od tebe čekáme?

  • Schopnost zorganizovat si práci, určovat priority a pracovat samostatně
  • Příjemné vystupování, schopnost komunikace napříč týmem i externě
  • Znalost práce s e-mailem, tabulkami, základní orientace v Google Workspace nebo MS Office
  • Zodpovědnost, důslednost, pečlivost
  • Zkušenost na podobné pozici výhodou (ale ne podmínkou)

Co nabízíme?

  • Smysluplnou a různorodou práci v přátelském týmu
  • Možnost ovlivnit chod věcí a zjednodušovat procesy
  • Flexibilitu (v rozsahu dle dohody – např. zkrácený úvazek)
  • Férové ohodnocení a prostor pro růst
  • Práci, kde se rozhodně nebudeš nudit

Pokud se cítíš být vhodným kandidátem pro tuto pozici, zašli nám svůj životopis na sekretariat@undertone.cz nebo se pro více informací obrať na telefonní číslo +420 731 785 287 (p. Sedláček). 

Těším se na tvoji přihlášku!

Nenašli jste, co jste hledali?

Vymyslíme pro vás originální řešení na míru.

Kontaktujte nás